STAG 400 DPI
- Ακριβής δοσολογία του φυσικού αερίου σε όλο το φάσμα στροφών με βελτιστοποιημένη επιπλέον ψεκασμό βενζίνης.
- Διατηρεί τις βασικές παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα βενζίνης.
- Καινοτόμο μέθοδο δοσολογίας αερίου για να εξασφαλιστεί σταθερή λειτουργία του κινητήρα.
- Ψεκασμός βενζίνης σε μετάβαση αερίου.
- Διάγραμμα σύνδεσης και βαθμονόμησης παρόμοια με εκείνη σε άλλους ελεγκτές STAG.
- Νέα εργαλεία για γρήγορη βαθμονόμηση.
Ο STAG 400 DPI είναι ένα σύγχρονος διαδοχικός ελεγκτής, και ο μόνος στην αγορά που εγγυάται ακριβή έγχυση αερίου στο πλήρες φάσμα στροφών.
Ο STAG 400 DPI είναι αφιερωμένος για τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού βενζίνης με συγκεκριμένο κωδικό του κινητήρα και το μοντέλο του αυτοκίνητου.
Engine code | L3 | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Mazda | CX7 | 2,3 DISI Turbo | 260 HP ,191 KW |
Engine code | CALB | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | Q5 | 3,2 FSI | 265 HP ,195 KW |
Engine code | BVY, BVX, BVZ | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | A3 | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Seat | Altea/Altea XL | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Seat | Leon | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Seat | Toledo | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Skoda | Octavia II | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Eos | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Golf | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Golf Plus | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Jetta | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Passat | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Turan | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Engine code | BPY | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | A3 | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
Audi | TT | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Eos | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Golf | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Jetta | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Passat | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
Engine code | CAXA | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Skoda | Octavia II | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Golf | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Golf Estate | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Golf Plus | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Jetta | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Passat | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Scirocco | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Eos | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
Engine code | CDA | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | A3 (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Audi | A3 Cabrio (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Audi | TT (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Seat | Altea/Altea XL (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Octavia II (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Superb II (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Yeti (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
VW | Golf (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Engine code | LF3F | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Mazda | 3 | 2,0 DISI | 151 HP, 111 KW |
Mazda | 6 | 2,0 DISI | 155 HP, 114 KW |
Engine code | BWA | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | A3 | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Audi | TT | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI | 200 HP, 147 KW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI Freetrack | 200 HP, 147 KW |
Seat | Leon | 2,0 TFSI FR (Cupra) | 200 HP, 147 KW |
Seat | Toledo | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Skoda | Octavia | 2,0 VRS | 200 HP, 147 KW |
VW | Eos | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
VW | Golf | 2,0 GTI FSI | 200 HP, 147 KW |
VW | Jetta | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
VW | Passat | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Engine code | BAR | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | Q7 | 4,2 FSI | 350 HP, 257 KW |
VW | Touareg | 4,2 FSI | 350 HP, 257 KW |
Kod silnika | AUK | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | A4 | 3,2 FSI | 256 HP, 188 kW |
Audi | A6 | 3,2 FSI | 256 HP, 188 kW |
Kod silnika | BHK | ||
Mark | Model | Engine | Power |
Audi | Q7 | 3,6 FSI | 280 HP, 206 kW |
VW | Touareg | 3,6 FSI | 280 HP, 206 kW |
Kod silnika | G4FD | ||
Mark | Model | Engine | Power |
HYUNDAI i40 | i40 | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
HYUNDAI | i30 | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
HYUNDAI | ix35 / Tuscon | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
HYUNDAI | Accent 2010 - | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
HYUNDAI | Elantra 2011- | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
KIA | Soul | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
KIA | Cee’d | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
KIA | Carens | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
KIA | Sportage | 1.6 GDI | 135 HP, 99 kW |
KIA | ProCeed 2013 - | 1.6 GDI | 135 HP, 99kW |
Ως μοναδικός ελεγκτής στην αγορά, Ο STAG 400 DPI λειτουργεί τέλεια με την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού βενζίνης, η οποία όλο και πιο συχνά χρησιμοποιείται στους σύγχρονους κινητήρες βενζίνης. Λόγω του γεγονότος αυτού, η χρήση των αυτοκινήτων που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες άμεσου ψεκασμού και το STAG 400 DPI εγκατάσταση φυσικού αερίου γίνεται πιο οικονομική και οικολογική.
Τεχνολογικά προηγμένες μηχανές που υποστηρίζονται από μια σειρά ηλεκτρονικών συσκευών είναι εξαιρετικά ευαίσθητες σε οποιαδήποτε αλλαγή στις εργοστασιακές παραμέτρους. Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σύστημα που είναι εγκατεστημένο σε αυτά πρέπει να συνεργαστεί πλήρως με τον υπολογιστή του οχήματος. Η άριστη ενσωμάτωση της βενζίνης και των συστημάτων αερίου καυσίμου στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού μπορεί να εξασφαλιστεί από ένα STAG 400 DPI σύστημα ειδικώς αφιερωμένο σε αυτό το είδος της τροφοδοσίας.
Κορυφαία ποιότητα, την ασφάλεια.
Ο STAG 400 DPI παράγεται με βάση την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και υψηλής ποιότητας ηλεκτρονικά εξαρτήματα και είναι εξοπλισμένο με το καινοτόμο λογισμικό που διαθέτει μια σειρά από λειτουργίες, γεγονός που καθιστά το STAG 400 DPI το πιο προηγμένο και καλύτερο για τις άμεσες βενζινοκινητήρες ενέσεις σήμερα. Το STAG 400 DPI είναι ασφαλές για τον κινητήρα, καθώς και μπεκ βενζίνης το οποίο υποστηρίζεται από τις μεγάλες οδικές δοκιμές απόστασης, που διεξήχθη από το Εργαστήριο δοκιμής και πιστοποίησης.
Πλεονεκτήματα της STAG-400 DPI:
- Ακριβής δοσολογία του φυσικού αερίου σε όλο το φάσμα στροφών με βελτιστοποιημένη επιπλέον ψεκασμό βενζίνης.
- Διατηρεί τις βασικές παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα βενζίνης.
- Καινοτόμο μέθοδο δοσολογίας αερίου για να εξασφαλιστεί σταθερή λειτουργία του κινητήρα.
- Ψεκασμός βενζίνης σε μετάβαση αερίου.
- Διάγραμμα σύνδεσης και βαθμονόμησης παρόμοια με εκείνη σε άλλους ελεγκτές STAG.
- Νέα εργαλεία για γρήγορη βαθμονόμηση.
- Εξαιρετικά ακριβής αυτόματη βαθμονόμηση.
- Built-in OBDII / EOBD προσαρμογή.
- Εκτεταμένη αυτό διάγνωσης του συστήματος.
- Ολοκληρωμένη εξομοιωτή πίεσης βενζίνης.
- 3D γραφικά χάρτη.
- Έξτρα ένδειξη διαχείρισης εγκεφάλου για την διόρθωση ECU.
- Η παρακολούθηση των παραμέτρων που εργάζονται σε έναν παλμογράφο.
- Σαφή πρόγραμμα βαθμονόμησης.
Επικοινωνία με OBD II / EOBD:
Ο ελεγκτής διαθέτει ενσωματωμένο προσαρμογέα, ο οποία επιτρέπει την επικοινωνία με το ECU βενζίνης μέσω της ακόλουθες OBD II / EOBD πρωτόκολλα: ISO-15765, ISO-14230, ISO-9141
Άνετη και εύκολη χρήση.
Η χρήση των STAG 400 DPI εξασφαλίζει ένα άνετο, δυναμικό και οικονομικό ταξίδι σε ένα πλήρες φάσμα των παραμέτρων, όπως κατοχυρώνονται από τον κατασκευαστή. Μια εγκατάσταση εξοπλισμένη με STAG 400 DPI είναι απόλυτα εναρμονισμένη και η παρέμβαση των υπηρεσιών είναι απαραίτητη μόνο για περιοδικούς ελέγχους της εγκατάστασης του αερίου.